فتح الله زاده: عنوان سومی در آسیا مقام کمی نیست!!!
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, | 18:29 | نویسنده : محمد ميرابي

فتح الله زاده: عنوان سومی در آسیا مقام کمی نیست!!!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما بازی را در کره از دست داده بودیم اما بااین‌حال سومی آسیا را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم.

علی فتح‌الله‌زاده پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان گفت: ابتدا از رسانه‌ها که در طول هفته گذشته ملی فکر کردید تشکر می‌کنم. در این بازی بیش از 10 موقعیت داشتیم که متأسفانه به گل تبدل نشد. بازیکنان ما زیر فشار زدن 4 گل بودند و به همین دلیل نتوانستند با تمرکز ضربات آخر را بزنند.

وی ادامه داد: از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر می‌کنم در حالی که بسیاری از تیم‌ها مانند الهلال و الاهلی نتوانستند از غرب آسیا در این مسابقات بالا بیایند ما با امکاناتی کمتر از آنها موفق شدیم عنوان سومی آسیا را از آنِ خود کنیم. بازی رده‌بندی برگزار نمی‌شود اما با توجه به امتیازات ما سوم آسیا شدیم. این در شرایطی بود که بقیه تیم‌های ایرانی خیلی زود با این مسابقات خداحافظی کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر در کره موفق می‌شدیم یک گل به ثمر برسانیم الآن ما بودیم که صعود به مرحله بعدی را جشن می‌گرفتیم. در کره نتیجه را از دست دادیم ولی جا دارد از هواداران به‌خاطر تشویق بازیکنان و مربیان پس از بازی تشکر کنیم. واقعاً تشویق آنها ما را خجالت‌زده کرد. تیم اف‌سی‌ سئوال چندین برابر بیشتر از ما هزینه کرده است. یکی از بازیکنان آنها 25 میلیارد قیمت دارد که کل بودجه ما این‌قدر نیست ولی با‌این‌حال با این بودجه سوم آسیا شدن کار کمی نیست.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: تا زمانی که تفکر ما حرفه‌ای نشده وضعیت همین است. چندین سال پیش من به ژاپن رفتم و در یکی از باشگاه‌های آنها متوجه شدم که 16 زمین برای تمرین دارند. من اگر 5 میلیارد داشتم بازیکنانی می‌آوردم که چندین پاس‌گل بدهند.

وی در مورد غیبتش در جلسه مجلس عنوان کرد: من به‌عنوان یک کارشناس باید در این جلسات حاضر شوم و برنامه ارائه کنم. دقیقاً در روز تشکیل جلسه به من اطلاع دادند که به این جلسه دعوت شده‌ام و من هم آن روز میهمان داشتم. باید دو سه روز قبل با من هماهنگ می‌کردند تا با برنامه‌ریزی در این جلسه حاضر می‌شدم و به نمایندگان مجلس می‌گفتم مشکلات فوتبال ما چیست و چرا پیشرفت نمی‌کنیم.

بر اساس گزارش تسنیم، مدیرعامل استقلال در مورد نام خلیج فارس و اینکه آیا مجتبی جباری در صورت عدم تأیید نام خلیج فارس از سوی قطری‌ها در این کشور به فوتبالش ادامه خواهد داد، گفت: من هیچ‌کاری به این کارها ندارم و ما با نگاه ملی به این موضوع نگاه می‌کنیم. خلیج فارس برای ما ایرانیان است و تمام دنیا نیز آن را به‌عنوان خلیج فارس می‌شناسند.

فتح‌الله‌زاده در خاتمه در مورد از دست دادن جایزه AFC در صورت قهرمانی گفت: مبلغ هنگفتی را از دست ندادیم. کل این جایزه برای تیم اول یک و نیم میلیون دلار بود و این در حالی است که در اروپا به تیم اول 10 یا 15 میلیون دلار جایزه می‌دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن